niedziela, 11 maja 2014

WAŻNE

PRZEPRASZAM WAS, ALE KOLEJNY ROZDZIAŁ BĘDZIE W NIEDZIELĘ...
Jestem mega smutna, ponieważ szczerze? nie daję rady. Nic nie idzie tak jak bym chciała. Co prawda rozdziały pojawiają się co tydzień, ale chciałabym, aby były częściej... 
Niestety to wszystko jest spowodowane brakiem wolnego czasu. Co się na to składa? Ooo lista jest bardzo długa; prezentacje, przemówienia, poprawy ocen, bal, a gdzie czas na chwile oddechu i bloga? No właśnie. O to chodzi, że go nie ma. 
Nie mam Wam za złe, jeśli przestaniecie czytać bloga, ale wiem, że na wielu blogach rozdziały również pojawiają się co tydzień lub 2.
Dziękuję Wam za wyrozumiałość i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną :) Uwierzcie mi, że ja sama chciałabym, a by rozdziały były częściej i obiecuję, że tak będzie, ale do końca maja musicie mnie zrozumieć x

` Kasia x

8 komentarzy:

  1. Jej.
    Nic się nie stało, ja tam zawsze będę czekać. :3
    Hahah xd Przygotuj się na moją odpowiedź. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę tutaj taki mały EDIT. Aaa tam. Ja tam mogę i miesiąc poczekać....
      Nie no dobra, bez przesady. xd
      Ale zawsze będę to czytać. :)
      Do niedzieli.

      Usuń
    2. Serio, kiedy będzie kolejny rozdział? Nie chcę narzekać, czy coś ale nie ma już 4 tygodnie.

      Usuń
  2. 'Jak kocha to poczeka'

    OdpowiedzUsuń
  3. Lel nie jestem taka głupia żeby opuścić tę historię bo rozdział się spóźnia xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno nie przestane czytać tego bloga, gdyż wciągnął mnie tak samo jak pozostałe ;)
    Myślę, że każdy powinien zrozumieć twój brak wolnego czasu na pisanie. Ja na pewno, bo znajduje się w podobnej sytuacji. Bal, poprawy ocen, próby, prezentacje. A nawet nie mam chwili na przeczytanie jakiegoś fajnego opowiadania. Życie....... Co zrobisz? Nic nie zrobisz..... Jakoś przetrwamy i damy rade razem. ;P
    Wiedz, że wspieram Cię duchowo i mentalnie. ;*** Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, potrzebujesz może pomocy w tlumaczeniu?:) jeśli tak to moge pomoc :D jak coś pisz na maila : gwiazda00@onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy kolejny? xx

    OdpowiedzUsuń