poniedziałek, 21 lipca 2014

Dobra wiadomość

* KOTKI MOJE KOCHANE *
więc mam dla was miłą wiadomość
*
*
*
*
Jak myślicie???
Hmmm??
*
*
*
*
Już w środę pojawi sie 11 rozdział "Decode"
Mam nadzieję że się cieszycię
Przetłumaczyła go cudowna " Twitter " (follow dla niej!) ♥
Jejku ♥♥♥
Tłumaczenie jednak nie zawieszam mam nadzieję że bedziecie tu zaglądać
Mam do was taką prośbę moglibyście udostepniać ten blog na swoich tt bo mnie koleżanki znalazły i nie chcę żeby zaglądały tutaj .
To taka moja mała prośba + obserwujcie mnie na tt @ohmyJustinek 

ASK
- twitter #DecodeFF 
- przypominam o wpisywaniu się w zakładkę "Informowani" 
- po prawo możecie zobaczyć ankietę, mam prośbę, aby każdy kto czyta tego bloga oddał głos, gdyż chciałabym zobaczyć ile osób tutaj zagląda i CZYTA :)

***
Do zobaczenia
Olivia

2 komentarze:

  1. wow ależ się cieszę, nie mogę się doczekać aż dodasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Ciesze się, że nadal tłumaczysz. ;)

    OdpowiedzUsuń