środa, 16 kwietnia 2014

Informacje

Mam dla Was kilka dosyć ważnych informacji, dlatego nie przynudzam i przechodzę do rzeczy :)

Po pierwsze:
Postanowiłam, że UWAGA ... <werble> NIE ZAWIESZAM BLOGA !!! 


Po drugie:
Jeśli chodzi o nowy rozdział, pojawi się on w niedzielę. Tak naprawdę miałam go nie dodawać czyt. egzaminy za tydzień, ale w związku z tym, że są osoby, które postarały się opublikować jakikolwiek komentarz pod ostatnim postem, zmieniłam zdanie. Chcę Wam to wynagrodzić i stąd zmiana mojej decyzji :) (Mam również nadzieję, że komentarze będę widywać częściej)

Po trzecie:
W ostatnim poście została napisana wzmianka na temat nowego bloga. A więc, aby sprostować całą sytuację; ten blog czyt. Decode zostanie tłumaczony do końca przeze mnie czyt. Kasię XD Nie bójcie się, nie zamierzam Was zostawić i oddać się nowemu blogowi. 
W każdym razie Somber będzie tłumaczony przez Olivię i nie mam pojęcia jak będzie tam wszystko przebiegało. Dlatego, jeśli macie jakieś pytania dotyczące nowego tłumaczenia zapraszam na aska, gdyż Olivia również ma tam dostęp i na pewno chętnie odpowie na Wasze pytania :)
LINK --------> ASK

Okej, więc z mojej strony to było by chyba na tyle. Oczywiście na asku możecie zadawać też pytania dotyczące mojej skromnej osoby (ta skromnej XD) jak i Olivii. W końcu do tego jest przeznaczony :)
Do zobaczenia w niedzielę :) x 

buźki ~ Kasia x


3 komentarze:

  1. fajnie dziekuje ze nie zawieszacie

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękujemy bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Informuję, że właśnie zaczęłam czytać i .. podoba mi się, więc dodam do obserwowanych! :D

    OdpowiedzUsuń